Klacht: pakket niet bezorgd

op 25 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een pakje voor me onderweg. Via tracking zie ik dat er iemand aan de deur geweest is en een kaart heeft achtergelaten. Dat laatste is niet het geval, zodat ik niet weet wat nu te doen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een persoon te spreken krijg, met wie ik mijn probleem kan bespreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 mei 2021 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het spijtig te vernemen dat u uw zending nog niet heeft ontvangen, mijn excuses hiervoor. Het is erg vervelend dat wij uw verwachting niet hebben waargemaakt en ik kan mij voorstellen dat u hier bezorgd over bent. Aan de hand van de verzendcode heb ik onze systemen geraadpleegd. Volgens onze gegevens is uw zending aangekomen in het sorteercentrum, dus ik verwacht dat uw pakket binnen een paar dagen bij u aankomt. De actuele status leest u op onze website: www.postnl.nl

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Boudewijn Walraven