Klacht: Pakket niet bezorgd

op 19 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op maandag 8 maart 2021 stuurde dhr. B. van den Heuvel een pakket naar mij op via uw bedrijf.

Wat is het probleem?
Tot op vandaag heb ik dit pakket niet ontvangen. Via deze weg dien ik daarover een klacht in. Ook wil ik dat u uw best doet om erachter te komen waar het pakket is gebleven en vervolgens het pakket alsnog te bezorgen.

Graag verneem ik waarom ik het pakket na ruim 2 maanden nog altijd niet heb ontvangen en ik wil graag dat u het pakket alsnog bezorgd of wat u eraan gaat doen om mij schadeloos te stellen. De totale waarde van het pakket, incl. verzendkosten is €97,15.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 mei 2021 om 15:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de barcode zie ik dat de afzender een onderzoek heeft
gestart. Ik wil u om deze reden dan ook doorverwijzen naar de afzender
voor verdere informatie.

PostNL Klantenservice

Heeft op 19 mei 2021 om 15:23 geantwoord

Het pakketje is blijkbaar per abuis naar bol.com gestuurd. Dit is de fout van de bezorger. Dit is ook toegegeven door de klantenservice van PostNL.

Dit is de uitkomst van het onderzoek dat PostNL heeft gestuurd naar de verzender van het pakket.

\"Ik heb helaas geen reactie ontvangen van bol.com. Hierdoor kunnen wij verder ook niks meer doen. Ik raadt u aan om zelf met bol.com contact op te nemen. Ik sluit hierbij dit onderzoek\"

Dit is natuurlijk een uiterst teleurstellende reactie. Deze kwestie is een kastje-muur verhaal aan het worden. Bol.com wijst naar PostNL en PostNL wijst naar bol.com.

Reactie van de melder van de klacht mlozeman

2 maanden geleden - Graag de melding heropenen….

Alle klachten die gemeld zijn door mlozeman