Klacht: Pakket niet bezorgd

Marlis1992 op 19 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje zou bezorgd worden tussen 18.00 en 20.00 uur. Krijg nu een mailtje dat ze om 19.35 aan de deur zijn geweest wat absoluut niet waar is. Wij hebben bewijs dat ze niet zijn geweest. Morgen moet ik het pakketje ophalen bij een afhaalpunt staat er. Echt waardeloos

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag mijn pakket krijg. En ze zouden eerlijk moeten zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 februari 2021 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u uw pakket niet op het gewenste tijdstip heeft kunnen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Goed dat u dit bij ons aangeeft. Daarnaast zou ik u nog het advies willen geven dat u op de dag van de niet thuis melding de bezorging altijd nog kan wijzigen. Mocht u de zending niet willen ophalen maar opnieuw aan huis bezorgd willen is dat dus een mogelijkheid.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Marlis1992

Heeft op 19 februari 2021 om 15:53 geantwoord

Wij waren gewoon thuis op dit tijdstip, ik had de bezorgtijd al gewijzigd naar de avond, er is gewoon niemand geweest daar ging het om

Alle klachten die gemeld zijn door Marlis1992