Klacht: pakket niet bezorgd

renehiemstra op 19 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een pakketje bezorgd moeten krijgen maar krijg hem maar niet

barcode 3SKABA365047746

Gewenste Oplossing:

Als het pakket bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer,mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de hand van uw Track Trace code zie ik dat uw pakket zich nog in de distributie bevind. Mocht deze morgen niet geleverd worden, dan wil ik u aanraden om contact met de afzender op te nemen. Zij kunnen nader onderzoek laten instellen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 februari 2021 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track Trace code zie ik dat uw pakket zich nog in de distributie bevind. Mocht deze morgen niet geleverd worden, dan wil ik u aanraden om contact met de afzender op te nemen. Zij kunnen nader onderzoek laten instellen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door renehiemstra