Klacht: Pakket niet bezorgd

op 30 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhl komt wederom niet naar boven en mijn pakket is gisteren niet bezorgd. Er staat van wel maar hij is niet langsgekomen. Ik heb continue klachten bij DHL bezorger komt niet naar boven en postNL wel altijd. Het pakket ligt ook niet in de brievenbus (het is een boek)

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket wordt bezorgd boven.
3SBDC9294932159

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd inderdaad. Het kan zo zijn dat de koerier vergeten is een briefje achter te laten. U kunt het voor de zekerheid nog even navragen bij uw directe buren. Als dat ook niet het geval is start in graag een onderzoek voor u op. Hiervoor heb ik alleen uw e-mailadres en telefoonnummer nog nodig.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Susanstephanie

3 maanden geleden - [email protected] 06-53758037 Pakket ligt niet bij de buren.

Reactie van de melder van de klacht Susanstephanie

3 maanden geleden - Daarbij was ik de hele dag thuis en mijn mobiele telefoon is verbonden aan de deurbel. Er is NIETS te zien. Geen koerier langs geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 mei 2020 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie vandaag een nieuwe scan in het zendingsverloop waaruit blijkt dat er inderdaad niet is afgeleverd, maar een verkeerde scan is afgegeven. Mijn excuses hiervoor. Door deze zichtbare ontwikkeling is het voorlopig even niet nodig om een onderzoek op te starten. Ik verwacht dat uw pakket opnieuw zal worden gesorteerd en weer in levering gaat. We kunnen dit nu het best even afwachten.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Susanstephanie