Klacht: Pakket niet bezorgd

op 18 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket ligt al 14 in transit. De tracking code geeft als laatste referentie: Item has left the overseas International Processing Centre ~ Netherlands.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten??

Wanneer ik mijn pakket netjes ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 mei 2020 om 10:05 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u graag meer informatie wilt over de status van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en het feit dat er meer pakketten verstuurd worden is het drukker dan normaal. De verwerking van pakketten, zowel binnen Nederland als internationaal, kan langer duren dan gebruikelijk. We doen ons uiterste best om alle zendingen zo spoedig mogelijk te bezorgen. Door middel van uw gegevens heb ik de Track en Trace-code kunnen achterhalen. Volgens mijn informatie is de zending op 15 mei 2020 op uw adres afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Historylover