Klacht: Pakket niet bezorgd

op 15 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 4 uur zitten wachten op pakket en ja hoor weer status op bezorgd terwijl bezorgd niet is langs geweest. Geen brief niks lekker makkelijk werken zo!

Dit is al zoveelste keer met DHL en vraag me af wanneer er iets wordt gegaan
Voor mij in ieder geval geen verzending via DHL meer

Gewenste Oplossing:

Pakket alsnog laat bezorgen of geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 april 2020 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u de zending niet heeft ontvangen terwijl deze wel als 'geleverd' is gescand. Ik begrijp uiteraard volkomen dat u zich zorgen maakt en zo spoedig mogelijk een oplossing zou willen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek loopt. Dit onderzoek wordt behandeld door het special support team van de afzender binnen DHL. Ik hoop dat er vanuit dit onderzoek snel duidelijkheid komt. Helaas moeten wij de uitkomst daarvan op dit moment nog even afwachten.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hediissz