Klacht: pakket niet bezorgd

op 08 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de zoveelste keer is mijn pakket niet bezorgd, omdat ik zogenaamd niet thuis zou zijn… Ik was wel thuis, maar er is niet eens aangebeld.

Zorgen dat bezorgers hun werk doen. En consequenties verbinden aan valse niet-thuis-meldingen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Heeft de chauffeur ook geen briefje achtergelaten?- Werkt uw deurbel nog naar behoren? (Dit moet ik bij de klacht vermelden, wanneer er wel een briefje is achtergelaten)Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 08 april 2020 om 08:03 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door isse2893