Klacht: Pakket niet bezorgd

ArmadaOne op 20 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket 3SALPK992140701 was niet bij mij afgeleverd.
Ik zat de hele dag te wachten, chauffeur belt aan, ik ren naar beneden en hij is al weg.
Ik heb meerdere handicaps en kan niet binnen 5 seconden bij de deur staan.
Nu gaat het naar een servicepunt ver van mijn huis vandaan en ik kan er niet naar toe want ik heb geen vervoer dus nu krijg ik mijn pakket dus nooit.
Dit is de tweede keer deze week dat een chauffeur van DHL het pakket niet bij mij afgeleverd heeft en binnen 5 seconden weer weg was.
Deze keer hebben ze niet eens een briefje in de bus gedaan dat ze langs waren geweest.

Als de chauffeur ontslagen is en het pakket alsnog bij mij thuis wordt afgeleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 december 2019 om 11:53 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Heel zonde dat dit zo is gelopen. Ik zie dat uw zending al bij het servicepunt ligt en helaas kan het dan niet nogmaals op uw huisadres worden aangeboden. Wat u eventueel kunt doen is iemand die u vertrouwt vragen om uw pakje voor u op te halen, of het retour laten gaan en het opnieuw bestellen. Tot middernacht op de dag dat de bezorger langs is geweest kunt u op dhlparcel.nl aangeven dat u het nogmaals aangeboden wilt krijgen op uw huisadres, wanneer we deze melding niet ontvangen gaat het automatisch naar een servicepunt. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Iris.

DHL Parcel Webcare.

ArmadaOne

Heeft op 21 december 2019 om 19:55 geantwoord

Als ik die chauffeur ooit nog een keer zie sla ik zijn tanden uit zijn bek

Alle klachten die gemeld zijn door ArmadaOne