Klacht: Pakket niet bezorgd

MarleyMila op 17 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou een pakket komen maar er is geen bezorger geweest. Om 21:01 uur het bericht dat er niemand thuis was. Aan de hand van camerabeelden kan ik bewijs leveren dat er echt niemand is geweest. Behalve de hele avond voor Jan L.. te wachten ook nog eens de leugen met niemand thuis. Wat een slechte service.

De bezorger zou tot 19;15 uur komen. Er zou een update moeten komen met een excuus. Nu wachten tot 21:00 uur en dan lezen dat er niemand thuis was? DHL moet beter plannen en geen leugens vertellen dat maakt het niet leveren namelijk extra zuur!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 december 2019 om 14:53 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een onterechte niet-thuis scan heeft gehad. Mijn excuses daarvoor. Ik zie dat u hier ook over heeft gebeld, en de klacht is inmiddels dus al doorgezet.

Ik snap dat een onterechte niet-thuis scan frustrerend is. Het is dan ook zeker niet de bedoeling dat die afgegeven worden. Zeker gezien het tijdstip dat dit afgegeven is (2 uur nadat de bezorger eigenlijk naar huis had gemogen), vermoed ik dat de fout hier aan onze kant ligt. Sorry.

Het pakket is vandaag weer onderweg, en ik heb er vertrouwen in dat die levering wel probleemloos verloopt.

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MarleyMila