Klacht: pakket niet bezorgd

op 17 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestelden twee paar vilten sloffen bij Binorm te Zutphen.
De vervoerder DHL Parcel liet via Track Trace weten dat het pakket met verzendcode 52-400009213 op zaterdag 15 september 2018 tussen 11 en 15 uur bezorgd zou worden. Bij raadpleging van Track Trace om 15.05 uur bleek vermeld dat de geadresseerde niet thuis zou zijn geweest. Dat is ronduit gelogen. Er waren twee personen op het aangegeven adres aanwezig die op het pakket zaten te wachten. Dit is al onze tweede ervaring van deze aard met DHL Parcel.

Gewenste Oplossing:

Wij blijven hierover ontevreden, maar nemen er genoegen mee als het bedoelde pakket op maandag 17 september 2018 tussen 11 en 15 uur wordt bezorgd. Wij zijn pas tevreden als het bedrijf excuses aanbiedt en er voor zorgt dat dit niet meer voor komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 september 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst mijn excuses voor de onterechte niet thuis melding op zaterdag. Ik weet niet precies wat er mis is gegaan. Ik ga de klacht melden bij het depot.

Wij verwachten het pakket vandaag tussen 11:00 en 15:00 uur alsnog bij u aan te bieden. Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe sloffen.

Met vriendelijke groet,

Wendy,

DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ElsjeStroetinga