Klacht: Pakket niet bezorgd

op 15 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Woensdag 12 september om 12:21 uur een mailtje ontvangen van DHL dat er een pakket voor mij is aangemeld.
donderdag 13 september geeft de track en trace aan dat mijn pakket die dag bezorgt wordt tussen 08:00 uur en 18:00 uur. De hele dag is er bewust iemand thuis gebleven. Echter geen DHL aan de deur en dus ook geen pakket. Om 18:30 uur track en trace nog een keer gecontroleerd. Track en trace geeft aan NIET BEZORGD VANWEGE ACHTERSTAND. Verwachte bezorgmoment vrijdag 14 september tussen 08:00 uur en 18:00 uur. Weer de hele dag thuis gebleven. Omstreeks 11:30 uur zie ik een DHL auto de straat in rijden. Fijn toch mijn pakket. Maar helaas de DHL auto rijdt naar een ander huis in de straat. Levert daar een pakket af en scheurt letterlijk de straat uit. Weer geen pakket. Misschien komen ze vanmiddag nog langs. Om 18:30 uur nog geen DHL. Nogmaals track trace bekijken. En wat is nu de melding tot mijn stomme verbazing NIET BEZORGD VANWEGE ACHTERSTAND. VERWACHTE BEZORGMOMENT MAANDAG 17 september tussen 08:00 uur en 18:00 uur. HET MOET TOCH NIET GEKKER WORDEN. IK WIL MIJN PAKKET. VERWACHT DHL DAT IEDEREEN ZO MAAR VRIJ KAN KRIJGEN VAN ZIJN OF HAAR BAAS. Ik begrijp niet dat er nog iemand is die iets verstuurt bij DHL. Wat is dit een ongelofelijk onbetrouwbaar bedrijf.

Als ik vandaag of uiterlijk morgen mijn pakket ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 september 2018 om 13:50 geantwoord

Beste mevrouw Vollebregt,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Het is inderdaad nog steeds niet gelukt om de zending bij u aan te bieden door overmacht. Wegens een flinke achterstand op het sorteercentrum in Den Bosch zijn er helaas een groot aantal zendingen vertraagd. We doen ons uiterste best om uw pakket aanstaande maandag tussen 08.00 en 18.00 uur bij u aan te bieden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Heeft op 15 september 2018 om 14:43 geantwoord

Beste DHL

jullie reactie is dat het maandag geleverd wordt? Wat een verrassing. Welke garantie krijg ik. Hoe kan ik in het weekend vrij vragen bij mijn werkgever? Stel dat mij het lukt om WEER een vakantiedag op te nemen. Wie gaat al die vakantiedagen betalen. Woensdag was mijn pakket al in het sorteercentrum. Het pakket is zeker te groot waardoor jullie het maar laten staan. Het pakket is een cadeau welke ik het weekend zou geven. Hoe los ik dat op? Extra kilometers om alsnog het pakket te overhandigen. Mijn auto rijdt niet op water of is elektrisch. Ik rij gewoon op benzine van 1.75 euro per liter. DHL gaat mij minimaal 100 euro extra kosten omdat mijn leverancier HELAAS gekozen heeft voor DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Vollebregt