Klacht: Pakket niet bezorgd

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jurgschewe

3 maanden geleden - geen bericht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Schewe,

Wat ontzettend vervelend dat het pakket niet bij u is aangekomen. in dit geval verzoek ik u dit te melden bij uw verzender. Deze zal een onderzoek bij ons opstarten naar waar het pakket is afgegeven of waar het zich nu bevindt.

Hopelijk komt het pakket dan alsnog spoedig bij u terecht.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Dhl Parcel Webcare

Heeft op 10 september 2018 om 18:25 geantwoord

Ik wil weten weer de schofuer is.

Alle klachten die gemeld zijn door jurgschewe