Klacht: Pakket niet bezorgd

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Deze order van Shein is nooit aangekomen KXY32593… Ik heb geen email gehad met een track en trace code.
Ik heb de buren gecheckt, maar er is niks verschenen.

Volgens Shein is het pakketje bezorgd op 25 augustus. Bij het adres van de verzender staat worldtech nederland Schillingweg 68 in Nieuw Vennep.

En hoop zo snel mogelijk van u te horen.

Ik zou graag mijn geld terug zien of het juiste pakketje ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste Anita, Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas heb ik aan de hand van bovenstaande gegevens geen recente zendingen kunnen vinden in mijn systeem. Is er wellicht een andere traceercode bij u bekend? Mocht dat niet zo zijn, dan wil ik u graag adviseren om met de afzender contact op te nemen en hiernaar te informeren. Met vriendelijke groet, Ahlam Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Anita Mulderij

3 maanden geleden - Ik heb de verzender en een medewerker van jullie gesproken. Zij Zullen contact met elkaar opnemen en een onderzoek starten. Hopelijk komt t pakketje terecht!

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 11:38 geantwoord

Hoi Anita,

Zodra de verzender hierover contact met ons opneemt wordt er een onderzoek gestart. Wij zullen de uitslag dan doorgeven aan jouw verzender. Deze zal jouw op de hoogte stellen van het resultaat, dan wel krijg je het pakket alsnog aangeboden.

ik verwacht dat het spoedig opgelost gaat worden.

Wendy
DHL Parcel Webcare