Klacht: Pakket niet bezorgd

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL zou het pakket vrijdag 31 augustus leveren. Echter kwam er opeens vertraging van een dag, wat geen probleem was. Zaterdag ochtend 1 september hoor ik dat het busje van postNL in de straat is, maar er wordt niet aangebeld en gewoon doorgereden. Een half uur later ontving ik een mail dat het bezorgen niet gelukt is. ik vier vandaag mijn verjaardag en het is leuk als ik dan mijn verjaardagscadeau ook in ontvangst kan nemen, maar dat is nu niet meer mogelijk!
Dankje wel postNL…

Ik ben pas tevreden wanneer het vandaag nog geleverd wordt!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van der Vaart, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw pakket vertraging op heeft gelopen en dat er een gemiste bezorgpoging is geweest terwijl u thuis was. Ik kan me voorstellen dat u dit een kwalijke zaak vindt en reageer graag op uw bericht. Als eerste wil ik u mijn excuses aanbieden, omdat de bezorging van uw verjaardagscadeau niet is gelukt. Ik wil graag nagaan of het mogelijk is om hierover een klacht in te dienen, zodat een situatie als dit niet weer gebeurt. Daarom heb ik een aantal vragen voor u. - Werkt uw deurbel naar behoren? - Heeft u op zaterdag 1 september een niet-thuisbericht in de brievenbus ontvangen van de bezorger? - Wat is de TrackTrace-code van het pakket? Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:44 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Vaart,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Annevaart