Klacht: Pakket niet bezorgd.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Odekerken,

Mijn excuses voor het feit dat u onterechte niet thuis bent gemeld. Ik weet niet wat er precies mis is gegaan. Ik ga er melding van maken bij het depot. ik zie dat het pakket inmiddels bij u is bezorgd. Ik wens u veel plezier met het pakket.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 1111111111111111111111111111111111111111111111112345