Klacht: Pakket niet bezorgd

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou tussen 14.00 uur en 18.00 uur bezorgd worden. Om 19.00 uur de website maar eens gecheckt waar het bleef. Tot mijn stomme verbazing stond er ‘geadresseerde was niet thuis’! Wat een leugenaars, ik ben de hele dag thuis geweest en er is absoluut niet aangebeld. Maar ik weet wel wat het probleem is, ik woon in een appartementencomplex en de bezorger was zeker te lui om naar boven te komen (terwijl er gewoon een lift is). Ik zit er maar mooi mee want het pakket was een cadeau wat ik morgenochtend nodig heb, sta ik mooi met lege handen.

Gewenste Oplossing:

Als DHL vandaag, uiterlijk morgenochtend 10.00 uur het pakket alsnog bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Touw,

Mijn excuses voor het feit dat onterecht niet thuis bent gemeld. Ik weet niet wat er precies mis is gegaan, maar ik zal er melding van maken bij het depot.

Ik zie dat deze zending inmiddels geannuleerd is. Wij zullen het pakket retour zenden naar uw verzender.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door A. Touw