Klacht: Pakket niet bezorgd

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24 juli heeft mijn vriendin een pakketje voor me op de post gedaan en het is niet aangekomen. Mijn vriendin en ik hebben beide contact gehad met de klantenservice van postnl en er zou een onderzoek worden ingesteld om het pakket te vinden. Er zit track and trace (3skaba024686082) op het pakket maar postnl kwam niet verder dan dat het vermist was en nu gebeurt er niets meer. Mijn vriendin heeft nogmaals gemaild met een dringend verzoek verder en beter onderzoek te doen maar hierop reageert postnl niet. Ik ben zwaar ontevreden en diep teleurgesteld in het bedrijf en hoop dat u mij verder kunt helpen.

Wanneer post nl mijn pakket daadwerkelijk gaat zoeken en het alsnog bij mij terechtkomt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat er een zending naar u is verzonden. Deze is tot op heden niet aangekomen. Er is vervolgens een onderzoek gedaan, echter heeft dit niet het gewenste resultaat opgeleverd en u zou graag zien dat dit opnieuw wordt bekeken. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is er inderdaad een onderzoek gedaan voor de afzender. Ik kan aan de uitslag hiervan echter niets veranderen. Mocht de afzender het niet eens zijn met de uitslag, wil ik haar adviseren om hierover contact met ons op te nemen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:33 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Spofpof

3 maanden geleden - De afzender heeft ook laten weten ontevreden te zijn met het onderzoek en dit laten weten via e-mail en PostNL heeft hier nooit op gereageerd.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Dank u wel voor uw reactie. Ik heb inderdaad gezien dat de afzender weer een bericht heeft gestuurd. Ik kan verder niets voor u betekenen. De afzender zou contact met ons op kunnen nemen hiervoor. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Spofpof