Klacht: Pakket niet bezorgd

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo, vanavond extra thuis gebleven omdat er een pakket zou worden afgeleverd. Heel de avond netjes op zitten wachten. Nogmaals om 21.07 op track and trace gekeken en er stond dat we niet thuis waren om 21.06. We zaten gewoon op de bank te wachten, geen bel gehoord en ook geen briefje op de mat. Naar buiten gelopen om te kijken waar de bezorger was evt. dat ik hemhaar nog kon roepen maar niks te zien in de straat. Extra een hele avond voor thuis gebleven. Geen bezorger gezien en dus geen pakketje.

Als er gewoon was aangebeld. De bezorger is gewoon echt niet hier geweest...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Schouten, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u voor niets heeft gewacht voor een pakketje. U was gewoon thuis, maar in de scangegevens werd aangegeven dat er niemand was. U heeft tevens geen bel gehoord of een briefje ontvangen. Ik kan me indenken dat u hier erg van baalt. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag even meekijken naar de scangegevens van het pakket en zo nodig een klacht hierover indienen. Zou u hiervoor de 3S-code willen meesturen? Wilt u tevens controleren of de bel goed werkt? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 11:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Schouten,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice.

Heeft op 03 september 2018 om 15:32 geantwoord

Hallo, dit is de eerste keer dat ik er een melding van krijg dus heb eerder ook het bericht niet gezien. De barcode heb ik niet bij de hand aangezien mijn vriend het pakketje heeft laten afleveren. De bel werkt overigens goed. Los daarvan heb ik geen auto zien stoppen voor de deur of voorbij zien rijden hier heb ik namelijk zicht op. De klacht heb ik ook nog eens gemeld bij post nl en ze zouden hier naar gaan kijken. Wat ik me dan afvraag is wa jullie er verder aan doen? Bezorger er op aanspreken of op de stapel gooien ?

Alle klachten die gemeld zijn door maS47