Klacht: Pakket niet bezorgd

Isamar2410 op 13 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets ZWAARS besteld, ik bestel het niet voor niets. Het zou tussen 13:13 en 14;15 binnen komen. Ik gaf aan ALS ik niet thuis was het bij de buren of bij de turk zou achter laten. OOK dat is niet gebeurt!! Ik heb 10x gebeld en zij vertelde dat het nog onderweg was ik belde na 2 gelijk omdat het er nog niet was. Daarna zeker nog 9x vervolgens krijg ik pas om 20:00 een bericht dat ik niet thuis was terwijl ik THUIS WAS !!!! nu is het helemaal aan de anderekant van mijn woonplaats hoe ik dit ga sjouwen weet ik niet want ik ben in me eentje!!! Super slechte service

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn pakketje netjes thuis afleveren zoals afgesproken. Meestal doen jullie de volgende dag nog maar jullie hebben het in 1 dag al zomaar ergens anders afgeleverd. Niet netjes !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 december 2019 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Isamar2410