Klacht: Pakket niet bezorgd

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zouden 2 pakketten bezorgd worden tussen 21:00 en 22:00. Iets na 22:00 werd de track en trace status dat het vertraagd was, weer iets later werd het We hebben u gemist, we komen nog een keer terwijl er niet aan is gebeld er zit ook geen briefje in de bus dus de bezorger is gewoon niet geweest.

Bewust de bestelling op dit moment laten komen en nu kan ik blijkbaar niet zelf kiezen wanneer ik de bezorging dan wel wil laten plaats vinden.

Gewenste Oplossing:

Als Postnl (of hun bezorgers) gewoon de pakketjes bezorgen en niet liegen over de status.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer Van Boxtel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt. Ik begrijp dat voor de bezorging van uw pakket online de status werd aangepast en later werd aangeven dat de bezorger u gemist heeft, terwijl er niet is aangebeld en geen briefje is achtergelaten. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Uiteraard hoort bij een bezorgpoging te worden aangeboden en hoort er een briefje te worden achtergelaten indien de bezorger u niet thuis aantreft. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Om de bezorger aan te kunnen laten spreken ontvang ik graag de volgende gegevens van u: • Wat is de tracktrace (3S) code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2018 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Boxtel,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nahe