Klacht: Pakket niet bezorgd

op 07 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou om 10.30-12h bezorgd worden. Om 17.15 rijdt busje door de straat door, stopt nietvoor het bezorgen. De hele dag thuis gezeten en gewacht. De klantenservice kon me ook niet verder helpen. Track en tracé code 3SQWRH009486110.

Excuses en vergoeding

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juni 2018 om 12:17 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Abdennabi,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak en niet op de aangegeven dag is afgeleverd. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is op 2 juni rond 20:00 uur in de avond een bezorgpoging gedaan. Vervolgens is het pakket op 4 juni weer mee geweest in de bezorging maar helaas niet bij u afgeleverd. Ik zie dat u reeds contact met onze klantenservice heeft opgenomen via een ander kanaal en dat er een klacht is gemeld vanwege het niet aanbieden van het pakketachterlaten van een briefje. De verantwoordelijke bezorger zal hierop worden aangesproken. Volgens mijn administratie heeft u het pakket op 5 juni in ontvangst kunnen nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ikrame121