Klacht: Pakket niet bezorgd

op 07 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30-5 krijg ik bericht uw bestelling is onderweg, dus blijf speciaal thuis, krijg daarna bericht het zit nog in een container die is blijven staan komt de volgende dag.
Dus zit weer te wachten speciaal thuis gebleven, en weer uw pakket is vertraagt komt de volgende dag.
Dan probeer je via contact met chat daar neemt niemand op dan probeer je te bellen maar geeft geen telefoon nummer de pagina.
Maakt verder ook niet meer uit dat pakket kan terug naar de webwinkel of weg gegooit worden.
Want als ik over 1 week terug ben uit frankrijk is het al bedorven hup 180 euro weggegooid geld, vervelend begin vakantie en waarschijnlijk compleet mislukt daardoor.
Postnl 24 uur bezorgen denk het niet lukt ze niet eens in 3 dagen.

Tja de kosten doen ze al niet dus zou niet weten als zze het nu nog komen brengen vandaag anders helemaal niet.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juni 2018 om 10:41 geantwoord

Geachte heer Rooze,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en ik betreur te lezen dat uw zending later is geleverd dan u had verwacht. Graag reageer ik hierop.

Na het bekijken van uw meegestuurde barcode zie ik dat de zending uitgesteld moest worden; mijn verwachting is dat dit met de drukte te maken heeft gehad.
Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik u informeren dat wij een leverbelofte van vijf werkdagen hebben, niet één. In het geval het nodig is dat u uw zending
eerder ontvangt, kan ik u aanraden een spoedzending te overwegen.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen hebben, bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice (www.postnl.nlcontact).

Alle klachten die gemeld zijn door MikeNL