Klacht: Pakket niet bezorgd

Charaf soumia op 12 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat de fu…. Waarom staat dat mijn pakket bezorgd is terwijl het niet waar is
Ik was nog op werk en ik krijg te zien dat mijn pakket bezorgd is hoe dat nou kan ik woon alleen dus niemand thuis!!!!!
En staat ook niets in de brievenbus dus wat nu!!!!!
Waar blijft mijn pakket
Waarom staat t dat het bezorgd is!!!! Leugens leugens.
Ik krijg dit voor de tweede keer nu dit moet opgelost worden is schandalig dat Postnl dat elke keer hebt.

Niet tevreden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Soumia, Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket verwacht, maar nog niet ontvangen heeft. Hierover het volgende. Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Graag ontvang ik van u de trackingcode van dit pakketje. Dan kijk ik wat u kan betekenen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Soumia, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 13 april 2018 om 10:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Soumia,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door