Mijn Klacht:
Ik had een pakket besteld bij zooplus. Deze zou volgens DHL de dag na de bestelling geleverd worden. Het pakket zou tussen 11h en 15h geleverd worden. Dit stond in de mail dat het pakket onderweg was. Ik was op dit moment niet thuis. Toen ik thuis kwam, lag er een briefje aan de deur dat het pakket was achtergelaten bij een niet-bestaand huisnummer!
Na een telefoontje met DHL bleek dat de bezorger wel had ingevuld dat het bij mij persoonlijk was afgeleverd. Zij konden niks voor me doen.
Vervolgens heb ik met Zooplus gebeld die een onderzoek in samenwerking met DHL zou starten om te kijken wat er was gebeurd. Ik kreeg hierbij de belofte dat als er ontwikkelingen waren, dat ik het direct zou horen. Vervolgens hoorde ik niets.
Na nog een telefoontje met Zooplus hebben zij me het pakket opnieuw toegestuurd. DHL; onbetrouwbare bezorgers als ze aangeven dat het is afgeleverd terwijl dit niet het geval is…
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket binnen heb en DHL de bezorger die valse informatie heeft doorgegeven aanspreekt op zijn actie. op deze manier ontstaan vervelende misverstanden.
