Klacht: Pakket niet bezorgd

JM1998 op 29 maart 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakket besteld bij zooplus. Deze zou volgens DHL de dag na de bestelling geleverd worden. Het pakket zou tussen 11h en 15h geleverd worden. Dit stond in de mail dat het pakket onderweg was. Ik was op dit moment niet thuis. Toen ik thuis kwam, lag er een briefje aan de deur dat het pakket was achtergelaten bij een niet-bestaand huisnummer!
Na een telefoontje met DHL bleek dat de bezorger wel had ingevuld dat het bij mij persoonlijk was afgeleverd. Zij konden niks voor me doen.

Vervolgens heb ik met Zooplus gebeld die een onderzoek in samenwerking met DHL zou starten om te kijken wat er was gebeurd. Ik kreeg hierbij de belofte dat als er ontwikkelingen waren, dat ik het direct zou horen. Vervolgens hoorde ik niets.

Na nog een telefoontje met Zooplus hebben zij me het pakket opnieuw toegestuurd. DHL; onbetrouwbare bezorgers als ze aangeven dat het is afgeleverd terwijl dit niet het geval is…

Als ik mijn pakket binnen heb en DHL de bezorger die valse informatie heeft doorgegeven aanspreekt op zijn actie. op deze manier ontstaan vervelende misverstanden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 maart 2018 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste onze excuses dat het bij de eerste levering niet is gegaan zoals het hoorde te gaan. We hadden na aanleiding van de vermissing de navraag uitgezet naar het depot maar helaas ook geen eenduidig antwoord ontvangen. Ik ben wel blij dat de Zooplus u een nieuw pakket heeft toegestuurd. De bezorger is in iedergeval op zijn gedrag gewezen.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door