Klacht: Pakket niet bezorgd

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou vanochtend zijn aangeboden door post.nl maar er zou niemand thuis zijn geweest. Dit laatste is niet waar. Er was iemand thuis en de deurbel doet het gewoon. Er is dus niemand langs geweest of misschien wel maar aan het verkeerde adres. Dit stoort mij enorm.

Zojuist gebeld naar post.nl 26 wachtenden voor mij. heb 20 minuten gewacht nog 1 wachtende maar vervolgens werd de verbinding verbroken ipv dat iemand mij te woord staat. No eens gebeld. weer 26 wachtenden. ..toeval? Ik denk dat post.nl bedriegers zijn.

excuses voor email waarin gelogen wordt over de afleverpoging van vanochtend, voor de schandalige telefonische service en pakket morgenochtend op het juiste adres bezorgd a.u.b.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Kamps, Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat de aanbieding van uw pakket niet correct is verlopen en dat u onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor. Gelukkig zie ik dat u het pakket vandaag in ontvangst heeft kunnen nemen, maar hier wil ik uiteraard een klacht over opmaken om dit nog met de betreffende pakketchauffeur te laten bespreken. Hiervoor zou ik graag nog aanvullende informatie van u ontvangen. Ik zie in de status informatie in track en trace dat de bezorgpoging op 21 februari rond 15:00 niet is gelukt. Heeft u wellicht later in de middag nog een briefje in de brievenbus gevonden of heeft u helemaal geen briefje ontvangen? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Astrid K

3 maanden geleden - Dankuwel voor uw antwoord. Het pakket is vandaag bezorgd. Ben nog steeds niet te spreken over de telefoondienst van Postnl. Waarom wordt de verbinding verbroken zodra men eindelijk aan de beurt is? Ben ook zeer boos over het feit dat er kennelijk door medewerkers gelogen wordt over afleverpogingen. Nee, er is ook niemand geweest op 21 februari om 15.00 uur en er is ook later GEEN briefje in de bus gedaan.

Heeft op 23 februari 2018 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw Kamps,

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat uw contact met de telefonische klantenservice zo moeizaam is verlopen. Spijtig genoeg kan ik niet achterhalen wat er precies misgegaan is, uiteraard is het niet gebruikelijk dat de verbinding wordt verbroken zodra u aan de beurt. Mijn excuses voor de gang van zaken. Uw klacht over de bezorging en het niet aanbieden van de zending/achterlaten van een briefje heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal de verantwoordelijke medewerker aanspreken en erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid K