Klacht: Pakket niet bezorgd

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 14:34 zou volgens track en trace mijn Zalando pakket bezorgd zijn. Ik ben zelf pas om 21:45 thuisgekomen en het pakket is nergens te bekennen en er is ook geen briefje afgeleverd in mijn brievenbus dat het pakket bij buren is afgegeven. Nu gebeurt het vaker dat mijn pakket voor mijn deur wordt achtergelaten terwijl ik in een studio woon in een complex met 30 anderen. Het was wachten op dat het pakket een keer weg zou zijn. Wat nu dus het geval is!

Gewenste Oplossing:

Pakket niet meer voor de deur!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van Barneveld, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig dat u uw pakket van Zalando niet in uw bezit heeft terwijl de track&trace status aangeeft dat de zending is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht. Ervaring leert dat een zending in zo’n situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt en daarom raad ik u aan enkele dagen af te wachten en toch eventueel navraag te doen bij uw directe buren. Uiteraard wil ik ook graag even met u mee kijken naar de status van het pakket. Wilt u mij hiervoor de track&trace (3S) code van het pakket toesturen? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van Barneveld, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht MarloesvanBarneveld

3 maanden geleden - Track & Trace code: 3STBKH516509693. Inmiddels heeft Zalando het opgelost. Het vermiste pakket hoef ik niet te betalen. Ik wil graag dat de volgende keer de bezorger geen pakketten voor mijn deur achterlaat!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Barneveld,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat er inderdaad reeds vanuit de afzender een klacht is ingediend. Goed om te vernemen dat u inmiddels met Zalando tot een oplossing bent gekomen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MarloesvanBarneveld