Klacht: Pakket niet bezorgd

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geboortebord besteld via website. Zou volgens app zijn bezorgd op 24-1-18 om 8.30. Was niet zo want er was niemand thuis. Post nl gebeld. Zou zijn afgegeven. Had geen briefje in de bus. Buren hadden ook niets. 4 dagen op rij gebeld met post nl. Chauffeur zei dat het hier was afgegeven wat niet zo was. Werd door verwezen naar bezorg bedrijf met 088nr die ze inschakelen bij grotere pakketten. Deze heb ik gebeld met vraag onderzoek te starten waar het bord gebleven was. Zij verwezen terug naar post nl. Zo een week op en neer gebeld en zij verwezen naar elkaar. Uiteindelijk zei 088 dat de verzender om onderzoek moest vragen. De dame van de website heeft dit gepoogd, heeft ook bijna 2 weken gebeld en de een verwees naar de ander door en niemand nam de verantwoordelijkheid om uit te zoeken waar mijn geboortebord gebleven was. Tot op heden, bijna een maand verder, zit ik voor het geboren kind nog zonder geboortebord en ben ik het geld kwijt.

Dat uitgezocht wordt waar het bord gebleven is, dit alsnog geleverd wordt. Indien post nl of 088 het kwijt is geraakt wil ik financiële vergoeding om een nieuw te laten maken. Iemand moet de verantwoordelijkheid nemen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 februari 2018 om 11:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Schreurs,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld/verontrust bent. Mijn excuses hiervoor.

Ik begrijp dat u ook al contact heeft gehad met onze afdeling Extra@Home, die grote pakketten bezorgd. Als zij uw pakket bezorgd zouden hebben, kunnen zij eventueel een onderzoek opstarten voor de afzender. Als de afzender hier nog niets over gehoord heeft, kan de afzender het beste weer contact opnemen met Extra@Home. De afzender blijft namelijk verantwoordelijk voor uw zending totdat het in goede orde is afgeleverd. Als dit niet het geval is, kan de afzender u eventueel een goede oplossing aanbieden.

Heeft op 16 februari 2018 om 16:11 geantwoord

Nee dit is dus precies wat er telkens gebeurt! Post nl verwijst naar extra@home en als ik extra@home iets vraag sturen zij me weer door naar post nl. De afzender heeft aangegeven bij extra@home dat een onderzoek gestart moet worden maar dit doen zij niet, zij verwijzen terug naar postnl. Ik ben hier niet mee geholpen en de klacht is NIET opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door anjapuk