Klacht: pakket niet bezorgd

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Egberts, Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Het spijt me heel erg om te vernemen dat uw pakket niet binnen het tijdvak is aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Graag geef ik u een toelichting. Wij kunnen het tijdvak nooit helemaal garanderen, dit is een indicatie en het kan gebeuren dat een chauffeur door omstandigheden later is. Uiteraard wordt hier achter de schermen naar gekeken om het tijdvak in de toekomst beter weer te kunnen geven. Heeft u het pakket uiteindelijk nog ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, zou u mij dan nog de track en trace code willen sturen? Dan kan ik met u meekijken. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Nelleke Egberts

10 maanden geleden - Hallo, Ik heb het pakket ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 februari 2018 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Egberts,

Hartelijk dank voor uw reactie. Goed om te vernemen dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nelleke Egberts