Klacht: Pakket niet bezorgd

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen gisteren 13 feb zou mijn pakketje tussen 14.00 en 18.00 bezorgd worden helaas is er niemand geweest 1000%geen dhl voorbij gereden via track en trace is de bezorger om 11.11 uit de rit gegaan met als reden hond bijt sorry hond was binnen en bijt niet leesmap is ook geweest om 14.30 baal dat mijn pakketje er niet is en zelf moet kijken hoe ik het krijg
Mvg Lydia Schiele en hoop op een terug koppeling
Ben bereikbaar op 0620359069

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik mijn pakketje alsnog aan de deur ontvangen en laten zien dat mijn hond niet bijt
Baal er van vooral omdat de chauffeur niet geweest is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er geen bezorger aan de deur is geweest. Toch is het vreemd dat er desondanks de melding van uw hond in het systeem is gezet. Helaas is uw zending nu retour gestuurd naar de verzender. U kunt hier het beste een melding van maken bij de verzender van uw pakket. Die kan dit verder met DHL oppakken en de zending nogmaals versturen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door lydias