Klacht: Pakket niet bezorgd

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl stuurt de pakketten rechtstreeks naar Bruna, en ik kreeg een brief dat ik mijn pakket kan ophalen bij Bruna omdat ik “niet thuis was” terwijl ik de hele dag thuis was, bij Bruna werd verteld dat Postnl de pakketten rechtstreeks bij Bruna bezorgt omdat het veel makkelijker is om alle pakketten bij Bruna af te leveren, op deze manier heeft Postnl veel minder werk. Schandalig vind ik dat. Wat als ik slecht ter been was. Postnl wordt betaald om de pakketten te bezorgen aan huis bij de klant, Dan MOETEN ze dat ook doen

Als Postnl de pakketten bezorgt bij mij en niet belazeren, door te zeggen dat ik niet thuis was.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 februari 2018 om 13:05 geantwoord

Geachte heer Makarious,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat er onduidelijk is over de bezorging van dit betreffende pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Dit betreffende pakket zou eerst in uw brievenbus bezorgd worden, omdat het echter te groot was om in de brievenbus af te leveren is dit pakket naar de afhaallocatie gebracht. Vervolgens heeft u het afhaalbericht in uw brievenbus ontvangen. Volgens de scans is het pakket in januari afgehaald bij de betreffende afhaallocatie, zodoende ga ik ervan uit dat het pakket inmiddels in uw bezit is.

Het is afhankelijk van het type pakket of deze eerst op uw adres aangeboden wordt of dat deze rechtstreeks naar de afhaallocatie gestuurd wordt. Mocht u voor toekomstige zendingen twijfelen of de bezorging op de juiste wijze is uitgevoerd, dan kunt u gerust opnieuw contact opnemen met onze klantenservice.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 12 februari 2018 om 13:25 geantwoord

Postnl had de pakket bij mij aan huis moeten bezorgen, als ik niet thuis was, dan pas hadden ze een \" niet thuis\" bericht kunnen achterhalen, sinds wanneer worden pakketten in de brievenbus gedaan. Ik vind het onbegrijpelijk dat een bedrijf die haar geld verdient met pakketten bezorging zegt dat het pakket te groot is voor de brievenbus, dus moet je het zelf ophalen

Alle klachten die gemeld zijn door Taka22