Klacht: Pakket niet bezorgd

op 06 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 februari 2018 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad bij u bezorgd. U geeft aan deze niet te hebben ontvangen en daarom adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd. Dit onderzoek mogen wij alleen in opdracht van de verzender starten, vandaar dat ik u daar naar verwijs. Hopelijk komt er dan snel duidelijkheid over uw pakket.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Woutervaneijk