Klacht: Pakket niet bezorgd.

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het belachelijk dat ik mijn pakket niet binnen krijgen. Ik zou hem zaterdag krijgen en was de gehele dag daarvoor thuis!!! Toen keek ik op mijn track en trace en stond er: we hebben u gemist, pakket wordt maandag bezorgd tussen 13.15 en 15.45. Dit is dus onmogelijk omdat ik de gehele dag thuis was!!! bezorger heeft dus zomaar wat ingevuld!!!
Nu is het maandag na 15.45, ik ben alweer thuis gebleven!!! Ik keek op mijn track en trace, staat er: morgen ophalen bij de jumbo.
Dit is echt onzin! belachelijk! en het is niet de eerste keer dat dit is gebeurd!!
Toevallig is het voor mij onmogelijk om te lopen door een ongeluk, dus is het onmogelijk om dat pakket op te halen! nu moet ik dus iemand anders naar de jumbo sturen! nogmaals: BELACHELIJK!!!!

Gewenste Oplossing:

Als dit NOOIT meer gebeurt!!!! Ik houd rekening met de bezorgers om op de juiste datum en tijdstip thuis te zijn, maar zij houden geen rekening met mij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Schoenmakers, Hartelijk bedankt voor uw melding via deze website. Ik vind het heel kwalijk dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Begrijp ik goed dat er zowel op zaterdag als maandag niet bij u is aangebeld en dat de bezorger tevens geen briefje heeft achtergelaten? Als dit het geval is dan verneem ik dit graag van u en ontvang ik tevens graag de track en trace code, zodat ik hier een klacht over kan opmaken. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Elines2409

8 maanden geleden - Dat is inderdaad correct. Zowel zaterdag als maandag is er niet aangebeld en zat er geen briefje in de brievenbus. Ik heb gister (dinsdag) het pakketje op moeten halen bij de jumbo. Track en trace code: 3SKABA692767015. Mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schoenmakers,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zoveel overlast heeft ondervonden omdat de bezorging niet goed is uitgevoerd. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal deze melding oppakken en bespreken met de verantwoordelijke medewerker. Ik ga er vanuit dat dit tot verbetering in de bezorging zal leiden. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Elines2409