Klacht: Pakket niet bezorgd

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is niet bezorgd. Donderdag zou de levering zijn en die is één of andere reden niet doorgegaan. Vrijdag schijnt er een levering te zijn geweest, maar geen brief in de bus of bij de buren afgeleverd.

Vandaag (laatste dag voor de kerst) zou de levering opnieuw plaats vinden, hele dag thuis geweest vanaf aangegeven tijd en nog steeds geen levering. Dit wordt een lege kerst.

Levering voor kerst

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 15:54 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vrijdag was de eerste bezorgpoging van uw pakket. Deze dag is er niemand thuis aangetroffen. Uw zending wordt dan doorgepland naar de volgende bezorgdag. Excuses dat u geen niet thuis kaartje heeft ontvangen. De zending is de volgende dag alsnog bij u geleverd.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 27 december 2017 om 16:38 geantwoord

Heb telefonisch contact gehad met uw collega van DHL. Beide leveringen van vrijdag en zaterdag zaten vals in het systeem. Ik ben voor niets thuis geweest/gebleven. Er bleek voor deze optie te zijn gekozen, zodat ik nog ten alle tijden het adres kon wijzigen.

De zending is zondag, gelukkig, geleverd. Weliswaar geen bericht van DHL over de vertragingen. Pas op de hoogte gebracht nadat ik contact heb opgezocht.

Alle klachten die gemeld zijn door Roverwijn