Klacht: Pakket niet bezorgd

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit nu 3 dagen te wachten op ern pakje wat bezorgd moet worden door dhl. Het zou woensdag 20-12 bezorgd worden .toen im op track en trace kerk zag ik dat er stond dat ik niet thuis was.ik was de hele avond thuis en mijn bel doet het goed.
Toen zou het donderdag 21-12 bezorgd worden maar helaas weer niets was toch weer thuis.het zou vrijdag 22-12 bezorgd worden maar helaas nu ook weer niet het is een kerst kado zal nu extra geld moeten uitgeven aan een nieuw kado.bedankt dhl. Kreeg wel van dhl zo een standaard mail waarin ze zeggen dat het ze spijt dat ik de vezorger brn mis gelopen, ik was thuis ben niemand mis gelopen. Nu kijk ik bij klacht.nl en zie dat het is afgehandeld en dat het is bezorgd. BEZOGRD?? Waar dan niet bij mij. Ik wil nu een echte verklaring van dhl en niet een standaard mail. En ook niet het verhaal dat ze het zo druk hebben het is toch te gek voor worden dat ze je zo lang laten wachten op een pakje. Mischien personeel aannemen in drukke tijden is dat een optie dhl

Wil een antwoord van dhl en mijn pakje bezorgd hebben op 23-12-2017

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem ontstaat aan uw zending. Om die reden kan ik niet aangeven wanneer uw zending geleverd kan worden. Graag wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Op verzoek van hen kunnen we dit nader voor u onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door M lelieveld