Klacht: Pakket niet bezorgd

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Duur horloge besteld en de bezorger, dhl, gevolgd via tracklink. Eerst stond bij hun op de site dat het pakket eergisteren aangeboden was bij de ontvanger maar dat niemand thuis was. Dit is onmogelijk omdat ik kantoor aan huis heb en de hele dag 4 mensen aanwezig zijn en een groot raam aan de voorzijde van het pand hebben. Verder stond er dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden en dat was gisteren. Gisteren zou dit tussen 14.00 en 18.00 geleverd worden. De hele dag weer met 4 man aanwezig maar geen chauffeur van dhl gezien. Gebeld met dhl en deze zei dat de chauffeur tot 21.00 onderweg was en dat het later geleverd zou worden. Om 24.00 zijn we gaan slapen zonder pakket te hebben ontvangen. Vanmorgen om 8.00 geken op de tracklink en wat zag ik naar mijn verbazing. Pakket geleverd om 22.42. Hiervan een screenshot gemaakt en weer eens gebeld met dhl. Deze konden niets voor mij doen ook al zagen ze dat er geen handtekening voor het pakket was gezet. Nou dhl, bedankt voor het kerstkado van mijn dochter waar ik het hele jaar voor gespaard heb.

Gewenste Oplossing:

Dat dhl uitzoekt waar het pakket gebleven is en dit bij mij leverd voor de kerst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Deze zending samen met nog een aantal andere zendingen zijn gisteren helaas verkeerd afgemeld. De vraag is daarom of de zending wel daadwerkelijk bezorgd is. Om dit te onderzoeke wil ik u adviseren dit te melden bij de leverancier waar u het horloge heeft besteld. Zij zullen samen met ons een onderzoek opstarten naar de status van uw zending. Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging die hierdoor ontstaat.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Roger1967