Klacht: Pakket niet bezorgd

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via wehkamp heb ik een doos luiers besteld, maar deze zijn nooit geleverd. Contact opgenomen met wehkamp en daar blijkt dat zij een bevestiging hebben dat dhl heeft bezorgd op mijn adres. Dit is dus absoluut niet het geval. Ook de buren hebben niets ontvangen. Het heeft er alle schijn van dat er iets achterover gedrukt is. Dit komt de reputatie van dhl niet ten goede. Nu moet ik tijdelijk dubbele kosten maken voor het opnieuw bestellen van de luiers.

Gewenste Oplossing:

Als ik een geloofwaardige verklaring heb ontvangen wat verklaart waarom de zaken zo zijn gelopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u zending op bezorgd staat maar dat u deze niet heeft ontvangen. Uiteraard willen we dit graag nader onderzoeken. Daarom wil ik u adviseren bij de Wehkamp aan te geven dat u het niet heeft ontvangen. Zij kunnen dan als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit verder voor u te onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Marijolvanderfeesten@gmail.com