Klacht: Pakket niet bezorgd!

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mevrouw,

Op donderdag 14 december 2017 zou tussen 14:00 en 18:00 mijn pakket geleverd worden (3SCP00000586289) het is nu inmiddels 21:00 en heb mijn pakket niet ontvangen! Geen kaartje in de bus niks! Als ik kijk waar mijn pakketje is, staat nog steeds aangevenen dat de bezorger onderweg is! Graag had ik geweten waar mijn pakketje nu is en wanneer het uiteindelijk bezorgd gaat worden? Dit vind ik niet kunnen! Zit de hele dag al thuis te wachten! Op zijn minst was een bericht van DHL op zijn plaats zijn geweest!

Ik snap best dat het druk is ivm kerstdrukte maar een bericht zou op zijn plaats zijn geweest! Graag zou ik willen weten waar mijn pakket nu is en wanneer het alsnog bezorgd gaat worden?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 14:29 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u ondanks de 'niet thuis' melding niemand aan de deur heeft gehad gister. Dat is uiteraard niet de bedoeling en hier wil ik u dan ook mijn excuses voor aanbieden. Waarschijnlijk heeft de bezorger een verkeerde melding gemaakt in het systeem. Vandaag tussen 14;00 en 18:00 uur zal de bezorger alsnog bij u langskomen.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kim kouwenberg