Klacht: Pakket niet bezorgd

op 16 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag,

Ik heb een item besteld bij Etsy.com en volgens track and trace zou het met code LF121354148US
Verzonden met USPS eerst bij het amsterdam international mail center liggen en een paar uur later zou het bij mij geleverd zijn maar ik ben de hele dag thuis geweest en geen bel gehoord en er ligt ook geen briefje in de bus dat het bij de buren ligt, kan er regelen worden waar het dan wel afgeleverd is en waar ik het kan ophalen?

Alvast bedankt,

Jojanneke van Amstel

Als ik het pakket ontvangen heb.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 14:13 geantwoord

Geachte mevrouw van Amstel - van der Kust,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent het pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Graag wil ik dit toelichten.

Wanneer u het pakket traceert via de buitenlandse barcode dan kan de status soms wat onduidelijk zijn. Wanneer een pakket in Nederland is verwerkt dan ontvangt het pakket een Nederlandse barcode waar het pakket verder op te traceren is.

Sinds 4 oktober gaan pakketten uit het buitenland waar importkosten bij zitten direct naar de afhaallocatie en worden niet meer op het huisadres aangeboden. Ik zie dat dit bij uw pakket ook het geval is geweest en dat u dit pakket inmiddels heeft kunnen afhalen.

Mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten en u heeft een vergelijkbare code dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.

Alle klachten die gemeld zijn door Amstelkust