Klacht: Pakket niet bezorgd

op 14 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op mijn track & tracé code stond bezorging van 17:15 tot 20:15. Ik ben thuis om 16:15 voor de zekerheid. Kijk ik via track en trace zie ik dat ze mij hebben gemist! Om 16:00 ! Nu komt het pakket morgen op dezelfde tijd maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Moet ik dan de hele dag thuisblijven? Schandalig dit

Dat de track en trace code de juiste informatie weergeven. Dit is de consument misleiden. Ik geloof het namelijk niet dat ze mij gemist hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 15:34 geantwoord

Geachte heer Wolswinkel,

Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketbezorger eerder is langs geweest dan het tijdvak aangeeft. Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden, omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Op onze website wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. De pakketchauffeur is afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, hierdoor kan het zijn dat het pakket niet op het verwachte tijdstip bezorgd kan worden. Het is voor mij niet mogelijk om hier invloed op uit te oefenen. Wij controleren wel de daadwerkelijke aflevertijdstippen en PostNL onderneemt actie waar dat nodig is om zo onze dienstverlening te optimaliseren.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaapieboy