Klacht: Pakket niet bezorgd

op 09 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou tussen 13:30-16:00 geleverd worden. Na uren wachten krijg ik een melding dat ze te laat zijn. Prima geen punt. Wacht ik nog 2 uurtjes thuis omdat een bezorger langskomt. Wat krijg ik nu te zien? Wij hebben u gemist we komen maandag langs. Is dit een grap of wat ik snap het niet? De bezorger is laat en liegen over dat ik niet thuis was? Je hebt niet eens aangebeld. En ik heb ook geen briefje in mijn postvak zien liggen. Wat een ku* bedrijf is Post NL heb dit veelste vaak meegemaakt met jullie. Belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket moest vandaag geleverd zijn (zaterdag). Ik wil het morgen geleverd hebben maar helaas kan dat niet omdat ze gesloten zijn. Ze mogen lekker zelf uitzoeken wanneer ik tevreden word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Ozaybar, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en heeft gezegd dat u niet thuis was. Ik wil hier graag een klacht voor aanmaken zodat de bezorger hierop wordt aangesproken. Zou ik de track en trace code van u mogen ontvangen? Heeft u wel een briefje in uw brievenbus ontvangen en werkt uw deurbel naar behoren? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ozgeozybrr

1 maand geleden - Ja hij werkt en nee had geen briefje in de brievenbus vandaar mijn klacht. 2 paketten waren het: Barcode 3S TIOG 8470 314 Barcode 3S TWZW 7225 391

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Ozaybar,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij zal de betrokken medewerker aanspreken en zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Deze melding wordt verder intern besproken en afgehandeld, u zult geen persoonlijk bericht meer krijgen over de afhandeling. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ozgeozybrr