Klacht: Pakket niet bezorgd

op 28 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou vanmiddag tussen 15.00 en 17.30 een pakket worden bezorgd door post nl. Ik ben vanmiddag thuis gebleven om mijn pakketje te ontvangen, terwijl ik andere afspraken had staan. Mijn pakketje is echter niet bezorgd! Verloren tijd! Enige wat ik van post nl heb vernomen is een automatische mail met dat ze morgen weer langs komen. Terwijl ik morgen gewoon weer moet werken!

Ik ben tevreden als ik te weten krijg wat de reden is dat ze vandaag niet zijn langs gekomen en dat ze iets aan hun service gaan doen zodat dit niet weer gebeurt!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw el Madani, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakket bezorging. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik kan uit uw bericht niet helemaal opmaken dat de bezorging is uitgesteld of dat er niet bij u is aangebeld en geen briefje is achtergelaten, terwijl er in track en trace staat dat de bezorging niet is gelukt. Kunt u dit toelichten? Ik ontvang tevens graag de barcode van uw pakket. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw El Madani, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 december 2017 om 10:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw El Madani,

Alle klachten die gemeld zijn door Jam.