Klacht: Pakket niet bezorgd

AHofman93 op 13 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte,

Zaterdag 28-10 heb ik iets besteld en aangegeven dat dit om Maandag 30-10 tussen 20:00 en 22:00 bezorgd moest worden. Dit is niet gebeurd. Ik heb mij pakket niet binnen gehad! Dit gebeurd mij al voor de tweede keer! Hier betaal je dan ook weer extra geld voor!
Waarschijnlijk wordt mijn pakket morgen (31-10) bezorgd. Ik ben dan niet thuis! Ik geef niet voor niets aan dat het ’s avonds tussen 20:00 en 22:00 moet worden bezorgd!

M.v.g

A. Blankespoor

Als mijn pakket op de tijd wordt bezorgd waar ik naar vraag en waar ik extra geld voor betaal!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Blankespoor, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket op het door u aangegeven dag niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier flink van baalt en ik bied u dan ook mijn excuses aan. Kunt u mij in een reactie op dit bericht de 3S-code van uw zending sturen, zodat ik met u mee kan kijken en eventueel gelijk een klacht voor u in kan dienen? Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Geachte PostNL, Ik heb ondertussen mijn pakket gekregen. Hiervoor heb ik wel eerst jullie gebeld en daarna het bedrijf waar ik het pakketje had besteld. Omdat het pakketje werdt terug gestuurd naar de winkel. Het pakketje kreeg ik daarna pas op vrijdag 3 november. M.v.g A. Blankespoor

Heeft op 13 november 2017 om 13:22 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Blankespoor,

Hartelijk bedankt voor de update. Ik ben blij dat u dit pakket inmiddels heeft ontvangen. Maar het spijt me dat het pakket eerst is teruggegaan naar de afzender. Goed om te vernemen dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door