Klacht: Pakket niet bezorgd

claireke1985 op 12 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij bol.com een pakket besteld.
Zou bij buren afgeleverd zijn, buren wistem nergens van.
Met bol contact opgenomen, zij sturen een nieuw pakje.
Volgens post nl zou dit bij mij thuis afgeleverd zijn. Terwijl er niemand thuis was…
Vervolgens vind ik 3 briefjes 1 met nummer 28, 1 met 30 en 1 met niet bij 30 maar 28…
Uiteindelijk mijn pakket bij 28 gevonden…
Maar beetje vreemde gang van zaken.

Terug betaling van het pakje aan bol.com

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Jacobs-Vranken, Uit uw bericht begrijp ik dat het niet duidelijk was waar uw pakket bezorgd was. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Met die code kan ik een klacht voor u indienen, zodat dit met de betreffende bezorger besproken kan worden. Op die manier wordt de kans ook verkleind dat dit opnieuw gebeurt. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Jacobs-Vranken, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 november 2017 om 14:36 geantwoord

Geachte mevrouw Jacobs-Vranken,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door