Klacht: Pakket niet bezorgd

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 13 september een pakket besteld via PostNL en het is nog steeds niet aangekomen, terwijl de levertijd 1-8 dagen zou duren. Als ik met het Track & Trace nummer wil kijken waar mijn pakket is, dan staat er dat de bezorger onderweg is. Echter komt hier na dagen wachten geen verandering in.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten waar mijn pakket zich bevindt en of het zo snel mogelijk geleverd kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 oktober 2017 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Limbeek,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw bestelling nog niet is bezorgd. Ik snap dat u deze zo snel mogelijk wilt ontvangen.

Wilt u de afzender vragen om contact met ons op te nemen? Als betalende partij kunnen zij een onderzoek aanvragen, waarmee we kunnen achterhalen wat er met dit pakket aan de hand is.

Op deze manier kunnen we zorgen dat uw pakket alsnog snel wordt bezorgd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pimm_vl