Klacht: pakket niet bezorgd

op 11 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Postnl
Ik krijg via de USPS website, de volgende melding mbt mijn pakketje:
‘Your item could not be delivered on October 4, 2017 at 1:27 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. The addressee has been advised to pick up the item’

Het track n trace nummer is: LZ412441006US

Ik heb geen melding hiervan in de brievenbus gehad, en weet ook niet waar ik mijn pakketje moet afhalen.

Kunnen jullie mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakketje heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 oktober 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Witlox,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht. Deze zending is op een pakketpunt gebracht waar u het op kunt halen maar u weet niet waar.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat u de zending op 6 oktober heeft opgehaald bij Cigo Balk. Ik ben blij dat u de zending nu in uw bezit heeft.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mrtnski