Klacht: pakket niet bezorgd

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 25-9 heb ik mijn pakket afgegeven bij post.nl punt Beukenstraat in Goes, verpakt in plastic rode tas van Bristol. Ik heb het standaard verstuurd naar adres in Apeldoorn.
Het pakket met nummer 3SKABA120092062 is niet aangekomen en er is ook geen kaartje in de bus gedaan.
Ik had het pakket op Post.nl opgezocht en daar stond dat het donderdag 28-9 bezorgd zou worden tussen 16.00 en 18.00u, op dat tijdstip was er iemand thuis maar geen pakket bezorgd. Daarna las ik dat het vrijdag zou komen, wederom geen pakket. Zaterdag contact gezocht met klantenservice Post.nl. Het pakket was retour gegaan, alleen ik had mijn afzender niet vermeld, daarom gaat het naar DenHaag en duurt het nu minstens 10 werkdagen voordat ik het terugkrijg.
Wat vervelend is, want ik heb een jurk gemaakt voor mijn dochter die in de VS woont. Omdat haar vader, mijn ex, in oktober die kant opgaat, heb ik de jurk geprobeerd naar hem te sturen. Dan kan hij de jurk meenemen, leek me veiliger. Nou dat kunnen we nu wel vergeten.
Heel jammer, maar ik hoop toch dat mijn pakket nog terecht komt.
Hoe kan het nu dat er geen briefje in de bus is gedaan, met daarop adres dichtst bijzijnde Post.nl punt. Zodat mijn ex-man het daar op kon halen?

Ik ben tevreden als ik mijn jurk terug krijg. En excuses van Post.nl en de kosten die ik gemaakt heb wil ik terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:23 geantwoord

Geachte mevrouw Rooijakkers,

Dank u wel voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u onlangs een pakket heeft verstuurd, maar dat deze niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier flink van baalt, zeker gezien de emotionele waarde. Mijn excuses!

Ik heb inmiddels de gegevens van uw pakket erbij gehaald en zie dat het pakket op 26-09 reeds retour is gestuurd, omdat er problemen met het adres waren. De afleverpogingen die de Track&Trace aangaf waren vermoedelijk zogenaamde pogingen op het retouradres. Omdat uw pakket echter bij OBSB is beland was deze informatie niet erg accuraat.

Ik zie dat er momenteel druk aan het onderzoek wordt gewerkt. Hierover wordt uiterlijk volgende week vrijdag contact met u opgenomen. Hopelijk heeft u zo snel meer duidelijkheid!

Ik ga er vanuit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Reactie van de melder van de klacht mevrouw Ine

1 maand geleden - Ik begrijp dat het lastig is 1 pakket te vinden tussen vele. Maar dat is jullie werk. Ik wil wel horen waar het is gebleven en stuur het dan naar mij.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Ine