Klacht: Pakket niet bezorgd

op 02 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag tussen 14:00 en 16:00 zou een pakket worden bezorgd, aldus track en trace. Om 17:00 nog niks, kan gebeuren. Om 18:00 idem dito. Na 19:00 begin je te twijfelen of ze ooit nog zullen komen. Dik na 21:00 ’s avonds is er al eens eerder een pakket bezorgd door PostNL, niet echt een christelijke tijd meer, maar a la. Nog steeds niks om 21:00 uur, de app bleef zeggen ‘we komen zo snel mogelijk, excuses voor de vertraging’. Totdat ineens een melding kwam ‘we hebben u gemist, we komen maandag weer’. WTF? Gemist? Ik was toch echt heel de avond thuis, er is gewoon nooit een bezorger ook maar in de buurt geweest. Wat zijn dit voor achterlijke praktijken?

Gewenste Oplossing:

PostNL bezorgers normaal gaat betalen en de service niet meer zo belabberd is als het afgelopen jaar. Pakketten worden met grote regelmaat in de GFT container gestopt of op het balkon gezet. En nu komt de bezorger dus maar gewoon helemaal niet, omdat het hem even niet uit kwam ofzo?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Dumans, Vriendelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u afgelopen zaterdag een pakket verwachtte, maar dat de bezorging hiervan in eerste instantie telkens werd uitgesteld. Later op de avond werd er echter aangegeven dat de bezorging niet geslaagd was, terwijl u gewoon thuis was. Ik kan me voorstellen dat u hier verre van tevreden mee bent en wil u dan ook allereerst mijn oprechte excuses aanbieden. Graag kijk ik met u mee naar gepaste maatregelen tegenover de bezorger. Zou u mij daarvoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Vlinder58

1 maand geleden - Dank voor uw reactie. De code: 3S KABA 7746 7605 8.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dumans,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de verantwoordelijke medewerker binnen twee werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Vlinder58