Klacht: pakket niet bezorgd

op 20 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 september 2017 om 14:41 geantwoord

Heeft op 20 september 2017 om 16:46 geantwoord

k kies er door het door jullie gekozen tijdvak voor om het pakket op mijn werk te laten bezorgen,vervolgens zit ik om 19:30 nog op kantoor te wachten op het pakket terwijl een van jullie medewerkers mij doodleuk verteld dat ze niet weet of het pakket überhaupt nog wel komt. is het niet jullie werk pakketjes af te leveren? hoe kan ze dan niet weten of de mijne nog komt? Om 19:30 sluit ons kantoor dus kan ik niet langer wachten.

Vandaag zitten wij waarschijnlijk weer op hetzelfde punt in de route, kan ik het pakket weer niet aannemen omdat jullie weer pas om 20:00 voor de deur staan.

Afwijken van de tijd door drukte heb ik absoluut begrip voor, een pakket dat voor 18:00 geleverd zou worden en er vervolgens om 19:30 nog niet is heb ik geen begrip voor.

Vervolgens wil ik het pakketje laten bezorgen bij een DHL parcel punt, waar jullie aangeven dat ik hierbij kan kiezen tussen 5 punten. dat is er in mijn geval slechts 1 en die sluit om 18:00, waardoor dit voor mij ivm werk ook geen optie is.
Ik draag vervolgens aan om het dan bij een ander punt te laten bezorgen dat nog wel open is wat ook niet mogelijk is.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredendddd