Klacht: pakket niet bezorgd

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket 3STIZS609104115, hierop kreeg ik de melding dat de bezorging was vertraagd. Vervolgens staat er bij track and trace “We hebben u gemist, we komen nog een keer”.
ER is niemand geweest!!!! Er waren 4 mensen in huis incl een hond die aanslaat wanneer er een auto stopt. En wanneer wij niet thuis zouden zijn geweest, had de bezorger tenminste een briefje in de bus kunnen doen, dat wij niet thuis waren. Ook niet bij de buren afgegeven wat normaal door de weeks altijd gebeurd. Heel vervelend om op zaterdag half 6 geen hondenvoer bezorgd te krijgen!!!!!

nu te laat............
groot probleem zondag ................

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 18:22 geantwoord

Geachte mevrouw Kraijenbrink,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat volgens track&trace de bezorger u gemist heeft terwijl er vier personen inclusief hond aanwezig waren op dat moment en er geen briefje in uw brievenbus is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze gang van zaken, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de bezorger binnen twee werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door paula kraijenbrink